2021. január 24., vasárnap

Lassacskán összeáll a felszerelés

 A héten a temérdek munkám miatt egyáltalán nem volt időm a cikkekkel foglalkozni, viszont befutott szombat reggelre az új NRA zubbonyom és az új öv is (az előző sajnos kicsi lett, és jó szokás szerint, a cserés emailemet válaszra sem méltatta a HikiShop. Osztottam szoroztam, és mivel az öv is kicsi volt, nem igazán érte volna meg visszaküldeni, így hát rendeltem egy új szettet).

A név és rangjelzős felvarró (NameTag) felkerült bal oldalra a mellkas fölé, a hadosztályfelvarró (ArmPatch) pedig szintén bal karra. Mivel sehol nem találtam infót azt illetően, hogy hány cm-rel vállcsúcs alatt hordták, ezért a német-magyar egyenruhám karsasát vettem alapul, lemértem itt is 16cm-t.

A ZWJPW-ről vett rangjelző/nyakparoli kib****tt ócska minőség, mindkettő azon nyomban szétjött, hogy a csomagolásból kivettem. Mindezért elkérnek 2500 Forintot, de 100-at sem ér meg. Az alap metódust, hogy átszúrod a galléron és felhelyezed a rangjelzést, azt egyből felejtsd is el, mert a drót gyenge, és azonnal elhajlik.... Majd megoldjuk szépen piros cérnával, aztán onnan az többet le nem jön.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2024 Zrínyi napok beszámoló, Szigetvár

  Tavalyhoz hasonlóan idén is hivatalosak voltunk a Szigetváron megrendezett Zrínyi napokra. Ez az ország egyik olyan színvonalas eseménye, ...