2021. december 31., péntek

My Chief, My Regiment (我的团长我的团)

Az idei év utolsó posztja egy sorozat ajánló lesz. A My Chief and My Regiment egy igen népszerű novella alapján rendezett 2009-es kínai TV sorozat, amely az NRA Expedíciós Haderejének részvételét mutatja be a burmai hadszíntéren 1942-45 között. Sajnos angol felirat nincs a sorozathoz, de akinek ez nem szegi kedvét, nyugodtan kezdjen bele! Mind a 43 részt itt megtaláljátok a Youtube linken!

This year's last post will be a serie offer. My Chief and My Regiment is directed onto the screens in 2009, based on a popular novel  and shows the participation of the Chinese Expeditionary Force in the Burma Campaign during 1942-45. Unfortunately, no English subtitles available, despite I recommend to watch it! You can find all the 43 episodes by clicking on this Youtube link!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2024 Zrínyi napok beszámoló, Szigetvár

  Tavalyhoz hasonlóan idén is hivatalosak voltunk a Szigetváron megrendezett Zrínyi napokra. Ez az ország egyik olyan színvonalas eseménye, ...