2024. július 17., szerda

Nyaralás a Kínai Köztársaságban (Taiwan), 3. rész

     A 2. napra terveztük a Chiang Kai-shek Memorial Hallhoz való visszatérést, ám végül a Taipei-i Állatkert lett belőle, egy nap végi irdatlan nagy kajálással egy olyan helyen, ami közkedvelt a turisták körében, tradícionális ételeket készít, és évtizedek úta ugyanaz a család működteti. Az állatkert terjedelmében óriási, a budapestinek minimum 5-6x-osa és akkor lehet, hogy még keveset is mondtam..... A beugró kemény 1000 magyar forintnak megfelelő összeg egy felnőttnek (ennek okairól és a hozzá kapcsolódó múzeumi valamint postai árakról később, egy külön nap fogok nektek kanyarítani valamit), és jószerivel kora reggel 8-ra érdemes odamenni, hogy mindenre maradjon idő. Köztudottan nagy madárbarát vagyok, ám sajnos az aviárium pont bezárt mire odaértünk, így ez egy másik látogatás alkalmával lesz megejtve. Ha jól rémlik, a pandaház is restaurálás alatt van, így oda sem nyertünk bebocsájtást, viszont az összes többi látnivaló bőségesen kárpótolt! Annyi fotót lőttem, hogy egy google drive is megizzadna mire felraknám, próbálok ide párat felrakni, de ha az Instagram oldalunkat böngészitek, oda már pakoltam fel a látogatás napján jónéhányat!











Mint fentebb említettem, a napot egy kiváló vacsorázással zártuk a Din Tai Fung étteremben, és nehéz lenne döntenem azt illetően, hogy ez ízlett-e jobban, vagy a pár nappal későbbi All You Can Eat Hotpotozó.... Az biztos, hogy az ízvilága kiváló, és a másik kb egy tucat hellyel összehasonlítva ahol ettem, egyértelműen kiemelkedő, és bátran ajánlom azoknak, akik Taipeiben töltik a nyaralásukat! Árban is simán megfizethető, nem fogod inged-gatyád otthagyni. Az étterem honlapja: https://www.dintaifung.com.tw/eng/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2024 Zrínyi napok beszámoló, Szigetvár

  Tavalyhoz hasonlóan idén is hivatalosak voltunk a Szigetváron megrendezett Zrínyi napokra. Ez az ország egyik olyan színvonalas eseménye, ...