2021. február 17., szerda

KMT Torniszter

 Kíváncsi voltam a KMT által használt hátizsákra is, és mivel pont volt egy kis extra keretem, így berendeltem, pláne, hogy 45 ezerről 37-re le is volt akciózva. Maga a minősége teljesen rendben van (rendes bőr alkotóelemeket találsz rajta/benne, nem gagyit), a hátizsák amúgy fakeretes. A belevaló tartalmakról sajnos semmilyen infót nem sikerült találnom, és a témát szintén kutató cimborámnak sem volt semmilye ötlete erre vonatkozólag. 
A cucc gondos odafigyeléssel becsomagolva érkezett, az összerakása viszont egy minimális kreativitást igényelni fog (mint egy jó Legozás!), de ha nem boldogulsz, nézd meg itt a képeket, esetleg az Alis oldalra kirakottakat, azok alapján egyértelmű lesz, hogy mit és hova kell dugnod/átfűznöd!
Az árán kívül egyetlen egy hátránya van: ezt bizony nem a közép-európai gyúrós/küzdősportos emberekre tervezték. így a magam 87-90 kilójával és vállszélességével épphogy tudtam engedni annyit a szíjakon, hogy fel tudjam venni, egyetlen egy lazítási fokozat maradt még :D 

Aki szeretné megvenni a tornisztert, az az alábbi két linkről tudja megtenni, én az elsőről (tomwangstore) rendeltem, itt olcsóbb, mint a ZWJPW-s linken:

https://www.aliexpress.com/item/4000775588497.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.279a2e0eXWlcnk

https://www.aliexpress.com/item/32885625512.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.279a2e0eXWlcnk

A torniszter amúgy így nézett ki pokróccal és egy csajkával felszerelve (értesüléseim szerint főként a németek által kiképzett divízióknál volt ez a fokú felszereltség. A kép érdekessége, hogy a hátizsákra erősítve nem német, de még csak nem is szovjet, hanem egy JAPÁN csajkát láthattok (ennek a kialakítása alkalmas volt rizsfőzésre is!), ami a zsákmányolt felszereléseknek köszönhetően nem volt elképzelhetetlen. Ettől függetlenül a kínai hadvezetés nem szerette a japán cuccokat a kínai katonákon..... Ha autentikus csajkát szeretnétek, a német WW2-es verziót (Kochgeschirr) is simán megvehetitek hozzá, elég sok helyen kapható a repro változat.



Következzék pár fotó a saját torniszteremről:
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2024 Zrínyi napok beszámoló, Szigetvár

  Tavalyhoz hasonlóan idén is hivatalosak voltunk a Szigetváron megrendezett Zrínyi napokra. Ez az ország egyik olyan színvonalas eseménye, ...